O patrimonio marítimo. ¿Por que conservalo?. Charla


O vindeiro mércores 17 de marzo ás 20:00 h vai ter lugar en Bueu unha charla organizada polos Galos baixo o tema O patrimonio marítimo. ¿Por que conservalo? na que participarán representantes de Os Galos, Victor Fernández, presidente da FGCMF, e Covadonga López de Prado, directora do Museo Massó.
O obxectivo da charla é mostrar a necesidade de preservar o patrimonio e os rendementos de todo tipo que esta preservación retorna á sociedade, centrándose neste caso no estaleiro de Purro, que ainda está baixo ameaza de derrubamento.

Etiquetas

Un comentario sobre “O patrimonio marítimo. ¿Por que conservalo?. Charla

  1. Óptima oportunidade para nos mobilizarmos todos e comparecer em força a mostrar o nosso apoio à conservação e salvaguarda do estaleiro do Purro.

    Testemunho primeiro do lugar e arte milenar de fazer construir/fazer barcos. Eles sim os verdadeiros protagonistas e peças fundamentais da cultura marítima e toda a sua envolvência.

    Agora que se pretende e se movimentam as pessoas em torno da Emenda à lei para as embarcações tradicionais, faz todo o sentido que se salvaguardem os locais próprios da construção dos barcos, os lugares de memórias e mais que tudo, os lugares de historia dos próprios barcos, um barco é como um filho saído do estaleiro que o concebe, fruto do saber fazer do carpinteiro e do seu legado aos vindouros.

    Faço um apelo a que todos possam participar, pois nunca seremos demais em defesa do que nos une à tantos anos, A Cultura Marítima, as embarcações tradicionais, bilhete de identidade dessa cultura.

    Bons ventos.
    João Baptista
    Barcos do Norte

Comments are closed.