Un posible futuro de Purro


Na páxina de Facebook Salvemos o estaleiro acaban de poñer un album con fotos actuais do estaleiro e unha interpretación de como podería quedar se se levase adiante a restauración.
Este traballo foi feito un membro dos Galos, e móstranos un posible futuro. Neste momento non temos seguridade de que este sexa o que finalmente acabe sucedendo.

Abaixo podedes ver o texto do comunicado de Agalcari:

A Xunta Directiva de Agalcari, Asociación Galega de Carpintería de Ribeira, en reunión celebrada o vinte e seis de marzo de dous mil dez, entre outros asuntos acordou facer público o seguinte documento de apoio á conservación do estaleiro coñecido como de Purro, situado na Banda do Río en Bueu.

Etiquetas

Un comentario sobre “Un posible futuro de Purro

  1. Aqui está uma solução possível que me agrada.
    Bonita. Integrada no contexto, no espírito do estaleiro vocacionado para as novas utilizações. Ser local de ensino aos mais novos, mostra ao vivo do saber fazer, e local de trabalho.
    Como disse é tão fácil deixar morrer pelo abandono e depois dizer que é feio e está a mais. Seria bom aqueles que agora clamam que o estaleiro está abandonado e tem de ser derrubado possam tomar conhecimento deste estudo e ver que, se as pessoas quiserem do velho se faz novo, mais rica fica a memoria, a alma se engrandece, o mundo avança, a história de cada lugar se consolida.

    Abraço aos mareantes dos Galos
    João
    Barcos do Norte

Comments are closed.