Mar de velas. Documental sobre o VIII Encontro.


O vindeiro sábado 10 de novembro ás 16:00 horas a TVG vai emitir un documental, dirixido por Pemón Bouzas, sobre o patrimonio marítimo, especialmente enfocado no VIII Encontro de Embaracións Tradicionais de Galicia.

2 cometarios sobre “Mar de velas. Documental sobre o VIII Encontro.

  1. Tive imensa pena de só tardiamente ter tido conhecimento desta transmissão da TVG.
    Fui também um dos felizardos que teve o prazer de aí navegar neste veloz e magnífico bote baleeiro dos Açores, o qual muito valorizou o Encontro do Ferrol.
    Ao Fernando Pinheiro e seus companheiros, parabéns
    por quanto de bom têm feito em prol da preservação da cultura marinheira.
    Continuem.
    .Albino Gomes – Vila do Conde – Portugal

    1. Ola Albino:
      estamos a traballar para ver si é posible conseguir copias de ese documental, filmado durante Ferrol. De todolos xeitos, con tempo, dende a FGCMF. tamén se está a preparar un resumen filmado do VIII Encontro, xa está no forno. Esperemos se cociñe pronto.
      Por outra banda o exito do Encontro debese a moitos factores, dende o gran traballo de quen organiza cada un deles, como a todo o traballo que ano tras ano se fai, desplazandonos uns e outros dun lado para outro anonimamente coa embarcación (ou o artigo) o lombo, ou de quenes labraron o camiño (sen medios) o longo dos anos de FGCMF. para chegar ata hoxe. E por suposto a todolos participantes de todolos Encontros.

      Saúde
      Fernando Piñeiro

Comments are closed.